“طوفان‌الاحرار”؛ از قلب شرق تا عُمق غرب

عملیات طوفان‌الاقصی در سرزمین‌های اشغالی، با دستاورد‌های بی‌نظیرش، شاهکاری نظامی بود که در تاریخ ماندگار خواهد ماند. این منشأ غرور و فخر، در کنار صبر و صلابت مردم مظلوم و مقتدر فلسطین که سال‌هاست در اسارت “دشمنان بشریت” گرفتار هستند، مبدأ و آغازی شد بر فرآیندِ مهم “تغییر به نفع حق و حقیقت”

 

شکست طرح دروغینِ “معاملۀ قرن” که به دنبالِ عادی‌سازی روابط رژیم کودک‌کُش صهیونیستی با برخی دولت‌های خائن عربی در سطح منطقه و به تبَع آن، فراموشی تدریجیِ مسئلۀ فلسطین بود؛ با مجاهدت سربازان جبهۀ مقاومت در “طوفان الاقصی” و بعد از آن با خروش ملت‌های منطقه و جهان، به چنان فضاحتی کشیده شد که بعید است تاریخ آن را فراموش کند.

 

آغاز “مهاجرت معکوس” و تهدید جدیِ امنیت صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، از دیگر دستاوردهای بی‌نظیر طوفان‌الاقصی بود؛ این طوفان‌الاقصی بود که امنیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی رژیم‌صهیونیستی را با چالش‌های جدی مواجه کرد و مهاجرت در سرزمین‌های اشغالی، که تا قبل از این، توسط مردم بومی و فلسطینی‌ها انجام می شد را به مهاجرات یا به تعبیر دقیق‌تری “فرار صهیونیست‌ها” تبدیل کرد.

 

مهم‌تر و اما دردناک‌تر از همه، باز شدن چشم دنیا به مظلومیت و استقامت یک ملت مقاوم و قهرمان، به واسطۀ خون پاک و مطهر هزاران شهید و کودکی بود که تأیید و اثباتی شد بر ددمنشی غاصبانِ صهیونیستی و حامیان آمریکایی و اروپاییِ آن‌ها.

 

اما روز قدسِ متفاوت امسال در آخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان، که یادگار و میراثی از امام راحل و عظیم الشأن(ره) است، با تأکید خلف صالح ایشان، نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر دنیا و در میان ملت‌های آزادی‌خواه جهان، از قلب آسیا گرفته تا عمق اروپا و… مبدأیی شد بر آغاز تغییر مواجهۀ ملت‌ها و دولت‌ها با مسئلۀ مهم فلسطین

 

همان گونه که “طوفان‌الاقصی” جرقه‌ای بود بر خانۀ سست و عنکبوتیِ رژیم صهیونیستی، “طوفان‌الاحرار” آتشی شد بر جانِ تمام مستکبران عالم که سعی داشتند مظلومیت فلسطین و حقوق فلسطینیان را در سایۀ غفلت‌ها به دست فراموشی بسپارند.

 

امروز و در فردای پس از “طوفان الاحرار”؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی در حالی جزء منفورترین‌ دولت‌ها و فلسطین و جبهۀ مقاومت از محبوب‌ترین ملت‌ها در دنیا هستند که؛ باریکۀ غزه به نمایشگاهی برای رسوایی غرب و تمدن وحشی آن تبدیل شده و محال است که آزادگان جهان بگذارند این فریادِ مظلومیت، در زیر و بم تاریخ گُم شود.

 

زین پس ماییم و طوفانالاقصیها و طوفانالاحرارهایی که رژیم صهیونیستی را هر روز به فروپاشی نزدیک و نزدیک‌تر خواهد کرد، ان‌شاء‌الله.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *